Nelmali Bifat1 inşallah yakın zamanda hissedersiniz çok güzel bir şey 😍 ben biraz kiloluyum uzun süre beklemiyordum hissetmeyi ama içimde bir canavar var asla durmuyor 😅
ElifB08 Bifat1 17+4′te net bi tekmik yemiştim öyle anlamıştım şimdi 25′e giricem maşallah içerisi kafes dövüşü
Seross10 Bifat1 cinsiyetini 15+3te öğrendik şuan 18+6 olduk kayma şeklinde hissediyorum sanki ama hareket mi bilemiyorum ilk gebelik olunca 😁
Bifat1 Seross10 evet ilk gebelik benimde bişiler oluyor gibi ama ne olduğunu anlamıyorum bende titreşim gibi hissettim 🤦🏼♀️😂😂 ama 1 kere falan
poyrazinannesi3547 Bifat1 16 haftalıkken hissettim kelebek kıpırtısı gibiydi şimdi çok şükür güzelce tekmeliyor💙👼😂21 haftalık hamileyim şuan
Bifat1 poyrazinannesi3547 ya ben 13 te bişiler hissetim ama seyirme olabilir bağırdak hareketi olabilir gaz olabillir anlamadım 🌸😂😂😂😂
Bifat1 Seross10 bakalım 🌸🌹hayırlısıyla inşallah bende kontrole gidene kadar hisseder miyim bilmiyorum 🌸🌹
Hanife1 Bifat1 iki oğlumu da 13. haftada öğrenmiştim büyük oğlumu 19. haftada hissettim küçüğüne hamileyim daha 16. haftada hissettim 🥰
Bifat1 Hanife1 Allah bağışlasın rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌹🌸🌸ay çok heycanlı bende merak içinde bekliyorum tekmelerini 🌸🌹
madame 3 aylik iken cinsiyetini öğrendik kiz 😍 16 haftalik iken hareketlerini hissettim benim 2. gebeligim
Masalmasal2 11 haftada erkek gibi dedi 16 haftada kesinleşti. hareketlerini de 20. Haftada net olarak hissetmeye başladım.
Sevdess 14 de hissettim karın titremesini ama şuan 19 ve çok net hissediyorum karnım zıplıyo resmen🥰 bebeğim kız💕
Bifat1 Sevdess Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌹🌸 13 te hissettim bişiler ama neydi bilmiyorum 😂 bakalım sabırsızlıkla bekliyorum 🌹🌸hareketini hissedeceğim günü