kedilianneee Bifat1 14. Hafta cinsiyet öğrendim kesin 🥰 haftanın sonları hareketlerini belirgin hissettim 🤍
MelegimibekliyorumM Bifat1 19. Haftadan itibaren hissetmeye başladım kızımı. Bunu yazarken bile kıpır kıpır 😅
Bifat1 Zeysezer bizde yarın 14+0 oluyoruz Rabbim nasip ederse inşallah 🌸🌹doktor 12+1 de büyük ihtimalle erkek Ama bakalım hareketlerini ne zaman hissedeceğim🌸
Bifat1 kedilianneee bende 16. Haftada gideceğim 12+1 de büyük ihtimalle erkek ama dedi bilmiyorum bakalım merakla hareket etmesini bekliyorum 🌸🌸
Bifat1 kedilianneee amin hepimizin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah o duyguyu bir an önce yaşamak istiyorum hayırlısıyla 🌹🌸
Bifat1 Nazlican1994 bakalım biz 14 oluyoruz yarın ne zaman hissedeceğiz 🌹🌸 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Nelmali Bifat1 inşallah yakın zamanda hissedersiniz çok güzel bir şey 😍 ben biraz kiloluyum uzun süre beklemiyordum hissetmeyi ama içimde bir canavar var asla durmuyor 😅