brndamla Terliklerinizin fotoğrafını atabilir misiniz? Ben hâlâ ne alacağıma karar veremedim. Gecelik takımım pembe, lohusa takımı almadım. O yuzden süslü püslü şeyler aramıyorum. Fikir verebilirmisiniz?
defnosunannesi_ brndamla bildiğimiz çapraz anne terliği koydum onun için ekstra bişey almadım 😅bebeğimle uğraşırken terligim nasıl güzelmi diye düşünmek sanirim
Hafizeplt brndamla ben düz beyaz istiyodum ams ayaklarım çok şişti ve rahat olmadı cross aldım pudra rengi 🤷🏻♀️
Papatyaliiii brndamla pofuduk terlikler pek tercih edilmiyormuş pek kullanışlı olmuyor diyorlar. Ben o yüzden sert tabanlı terliklerden koydum
brndamla Guzel olup olmamasi değil sorun, sadece bütünlüğü korumak adına nasıl birşey alacağımı düşünüyorum. Ayrıca şimdi birkenstocklar oldukça populer, sonrasında da giyebilmek adina fikir almak istedim
brndamla Oysho ’nun terlikleri indirimde, gül kurusu düz birşey var onu da alabilirim belki.. https://ty.gl/bed61hyez8
Misto brndamla çok güzeller çok guzellerde hevesini kirmak istemem canım ama hastane ortamında bu tarz terlikler olmaz.Rahatlık açısından demiyorum hijyen ve kullanış açısından diyorum.Hastane ortamı her nekadar temiz olsada evimiz kadar olamaz.Tuvalete giriceksin belki duş alman gerekecek vs bu tarz terlikler hiç kullanışlı olmaz yani.daha düz peluş dokuma bez olamayan terlikler bakmalısin
brndamla Papatyaliiii Oyle mii, bende tam tersi düşünmüştüm. Yumuşak bi tabana basayim rahat edeyim diye..
Lulikli Ben crocs giymeyi planlıyorum canım hem kaymaz taban olduğu için. Normal doğum yaparsam Doğumdan sonra belki duşa girerim oralarda kaymak düşmek istemem. Bir de yanıma normal bi terlik daha alırım herhalde yedek evde giydiklerimizden
Papatyaliiii brndamla yine yumuşak tabanlı alın ama çok pofuduklar su çekiyor veya çabuk kirleniyor hastane ortamında… ben pentiden mavi puantiyeli bir terlik aldım çok hoş. İstersneiz ona da bir bakabilirsiniz
Papatyaliiii brndamla https://www.penti.com/blue-summer-dots-terlik-zidPYGZYJFV21IY-BLU bayağı da bir indirime girmiş
Calisananne25 brndamla crocslarımı almayı düşünüyorum yanıma ama emin de değilim birken de olabilir ama Aralık olacağı için kararsızım
[silindi] Duş alma imkanınız varsa ona uygun bir terlik daha alın normal için de ben tüylü pomponlu terlik tercih etmezdim hijyenik olmaz gibi sanki bilemiyorum 🤔😊
Sedossss sokakta gıyelecek bır telık olmalı bence hastaneden sonra ben eve sokmam terliği acıkcası yıkanabılır olmalı yanı su gelınce bısey olmaycak esıttır sokk terliği