Merhabalar canım anneler ve anne adayları.
Biz de bugün hastaneden geldik. Son adet tarihime göre 30+1 oldum. Sabah ultrasonda idik 32 hafta dedi doktor😱 tip2 diyabetim var şeker olcumlerim de yüksek çıktı bebeğin gelişimine organlarına zarar verebilir dedi.
Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Çok fazla bir ilerilik mi bu. Yani iki hafta olması,iri bebek dedi sadece