Kızlar merhaba ben adetime göre 34 haftalığım ama ultrasonda bugün 37 haftalık görünüyorum ve kilosu yüksek doktor gelişimini takip edicez dedi sezaryen olabilir dedi. Şuan baş gelişli sorun yok normal doğuma ama eğer böyle giderse nolur bilmiyorum başına gelen varmı bi anda 37 yi görünce çok şaşırdım doğum erken olur mu yada gelişimi durup haftasını yakalar mı 😑