Umutipek öyle söyledim işte biz bi postumuz vardı zaten onun üstünden konuşuyoduk baya ilerlemiş bi posttu o post üstünde başka postlarla ilgili yorumlarımızı yaziyoduk ama gerçekten olani birbirimizle konusuyoduk artik herkesin ilgisini çekmişti kıskanmalardan kaynakli şikayet edilip durduk sonra da bahanelerle ya postumuz kapatıldı ya uyari alip askiya aldilar derken burdayiz yine çok şükür