Arhbn Medinetyp canım ben yaklaşık 2 aydır magnezyum kullanıyorum demek ki olağan şeyler rahim toplanması vs gibi
Medinetyp Arhbn oyledir tabi ben serklajlıyım riskli olduğum için yakın takip ediyorlar birşey olsa mutlaka tedaviye başlanırdı