Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim ve 17+1 haftalık 🌸
son bir haftadır sağ kasığımda bir şey toplanıyor elimi değdiğimde hissediyorum, arada sol kasığıma da geçiyor ama genel olarak sağ tarafta. Bu bebek midir? İlk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum. Yani kendini toplar mı böyle hissedilir mi küçük değil mi bunun için. Yorumlarınızı bekliyorum 🌸