canoldunbebegim hayırlı olsun 😊 bana da geçen hafta doktor bi tık erkeğe benzettim demişti bugün diğer doktor erkek dedi 1 hafta önde gidiyor 13 haftanın içindeyim ilk bebeğim açıkçası önce sağlıklı hayırlı olsun dedik ama tek çocuk düşünüyoruz gönlümüzden geçen kızdı erkeği benimsemek biraz zaman alacak 🤭 ama çok şükür tabi ki Rabbim aratmadı. Belirti olarak kızda nasıl erkekte nasıl olur bilmediğimden işaret olarak gördüğüm bir şey yok ultrasonda çıkıntısını görünce erkek olduğunu anladık 😅