Kızlar bugünkü kontrolumde oğlum oldugunu öğrendim güzel annelerle ve anne adaylarıyla paylaşmak istedim 🥰 aslında 11+ da doktorum tahmin yapmıştı ama değişebilir falan dedi bugün net gördük ve öğrendik Allah’a çok şükür, kendimle ilgili belirtileri merak edenler var ise erkek bebek olarak yardımcı olabilirim sorularınız var ise sorabilirsiniz 😇 benim ilk gebeliğimdi darısı tüm evlat isteyen ve bekleyen annelerin başına inşallah sağlıcakla kalın ❤️