Eda115354 Benim ilk bebeğim 3530 doğmuştu primayla başlamıştık kaç paket kullandık hatırlamıyorum.. doktorumuz bu bebeğim içinde toraman olcak bu dedi ,bunda da sleepyle başlamak istedim 1ni küçük dediler dedim direkt 2no mu alsam 210lu paketleri var uygun acaba elimde kalır mı hemen 3no ya geçenler bile olmuş ondan kararsızım hala ya.sanirim bez olayını en sona birakcam bebeğin son kontrollerdeki kilosuna göre 😄