Merhaba anneler ,ozellie yeni doğum yapmış olanlar için sormak istiyorum 😊 ilk ay kaç adet yada paket bez kullandınız. Ben sleepyle başlamak istiyorum 2no ile 210 adetli kampanya var acaba alsam elimde kalır mı diye kararsız kaldım birde küçükmus boyutu..yoksa birkaç paket 2no alıp birkaç pakette 3no mu alsam?