Yagmuronderkutlu Kızlarrrr çok acil fikirlerinize ihtiyacım var ovitrelle çatlatma iğnesi sonrası 14. Günüm ve beta hcg değerim 8.76 çıktı hamilemiyim sizce????
QueenMommy Yagmuronderkutlu Hayırlı olsun 2 günde bir takibini yaptır daha çok yeni ağır kaldırmamaya dikkat et ☺️☺️
Deletedmom93284 Yagmuronderkutlu 2 gün sonra tekrar yaptırın eğer artış varsa tebrikler hamilesiniz 😇🙏 önemli olan 2 gün sonra artıp artmadığı
Yagmuronderkutlu Denizyildizii çok teşekkür ederim canım inşallah yükselmeye devam ederse derin bir oh çekeceğim 💕🙏🏻
Adalina09 Yagmuronderkutlu biraz düşük gibi ama düşük olması önemli değil canım iki kat yükselmesi önemli benim çatlatma iğnesinin 14. Gününde 5.34 çıkmıştı bir sonraki gün adet olmuştum doktor hamilelik yok dedi seninki biraz daha yüksek inşallah sağlıklı şekilde yükselir
Yagmuronderkutlu Adalina09 inşallah yükselir canım ya banada biraz düşük geldiği için buraya yazıp bi sormak istedim. Dün ve bugün ara ara adet sancısı gibi karın ağrılarım oldu adet olurum diyede fazla ümitlenmemeye çalışıyorum çünkü adetime 2 gün var
Happykariner Yagmuronderkutlu benimde 15. Günüm canım bugün hemen kan mı verdin . eczaneler kapalıymış test almaya gidemedim
Yagmuronderkutlu Happykariner evet canım 2 gün önce hem erken gebelik hemde kaset test yaptım zar zor belli olan silik çizgi çıkmıştı. Aslında doktorum yarın kan vermemi söyledi ama ben dayanamadım yaptırdım bugün inşallah sende bende güzel sonuçlar alırız 💕
Yagmuronderkutlu Dilek2016 iğnenin tanesi 160₺ civarı. Tabi bunun yanında bir sürü takviye yumurta kalitesini arttıran ilaçlarda vermişti onlarda 900₺ civarı tutmuştu tabi bu ilaçlar kişiden kişiye göre değişiyor.
elfmoom Yagmuronderkutlu kimseye aldırış etme yok diyenlere inanma. ben de 12. gün öğrendim düşük bir değerle.. 2 gün sonra tekrar kan ver lütfen düzenli artış olursa tamamdır bu iş🥰
Yagmuronderkutlu elfmoom canım benimm içimi ferahlattın valla çok teşekkür ederim düzenli yaptırıcam kan testini inşallah herşey yolundadır allahın izniyle 💕🙏🏻
Zuzununannesi01 Yagmuronderkutlu ay canım tebrik ederim ya darısı bizlere inşallah benimde 13. Günüm normal test mi yapsam erken mi yarın kan verecem bende dayanamıyorum
elfmoom Zuzununannesi01 merhaba , gebelik testlerine güvenmeyin ben yaptım pozitif çıktı birgün sonra yaptım negatifti, kan verdim hamileymişim direk kan verin🙏🏻 inşallah vardır 🌸
Zuzununannesi01 elfmoom ya oda doğru bakalım artık yarın 14.gün kan vermeye gidecem inşallah güzel sonuçlar alırım
Zuzununannesi01 elfmoom bende gonal f letu kullandım otrivelle iğnesi yapıldı aşılama yapıldı çatlamada olmuştu aşılama günü