buseshn06 Ayum21 yani cinsiyet göstermedi kendim aynı zamanda ebeyim cinsiyetten ziyade genetik olabiliyor annem 6 ay bende çekmiş teyzem de aynı şekilde zor gebelik öyküsü var ailemde muhtemelen o yüzden oluyor temennim inşAllah hepimizin tez zamanda geçer
Ayum21 BerayAzra Anladım teşekkürler eli ayağı sağlam sağlıklı olsun ne önemi yok ne olduğunun ben sadece merak ettim çevremdeki lerden yola çıkıyorum da mide bulantısı çeken her hamilenin kızı oldu bir kaçı haric benim de annem bana hamileyken çok çekmiş baya bir süre
BerayAzra Ayum21 dediğim gibi bünyeyle alakalı ama böyle bir genelleme var. Benim annemde kızda 9ay kusmuş mesela. Abimde daha rahat geçirmiş. Ama bende aynı oldu😊
Kyyyyaa12 Ayum21 benimde o zamanlar baslamisti 6 aylik hamileyim hala devam ediyo biede yanina mide yanmasi eklendi 😳 korkma normal yani
buseshn06 deletedmom255 Kyyyyaa12 refcon kullanıyorum mide yanmasıniçin normal ölçüden daha az içiyorum o bile yeterli geliyor memnunum ben sizde temin edebilirsiniz eczaneden