Hanımlar 5+4 haftalık gebeyim bu zamana kadar hic mide bulantısı ve kusma çekmedim ama bugün sabah 6 da mide bulantısı ile uyandım ve lavoboya zor yetiştim ve hâlâ daha ara ara aniden kusma isteği geliyo lavoboya zor yetişiyorum üzerimde yorgunluk halsizlik var bu hafta da mide bulantısı çekmem normal mı ? Bir de ben yaklaşık 20 gündür memleketimin köyünde findikliktayim ve dün gece memleketimin köyünden merkeze geldik araba ile biraz araba tuttu kötü oldum acaba p yüzden de mide bulantısı çekiyor olabilir miyim ? Ve son olarak dün köyde ırmağa gitmiştik eşim eş dost vesaire orda bir taşın üzerine oturdum ama taş sıcaktı o yüzden de midem bulanıyor olabilir mi ? Ama ishalim vesaire bsy yok bir anda bu sabah midem bulanmaya başladı ve hâlâ daha ara ara kusma isteği geliyor devamlı yatıyorum halsizim yorgunum hiç bsy yiyesim yok hiç bsy yapasim yok sizce neden ?