Busra37 Aminegul teşekkür ederim. Sırf uyumlu olsun bide aralarında kıskançlık olmasın diye çok uğraştım😅 inşaAllah sizde içinize sinen en güzel ismi bulursunuz 🌺
Aminegul Busra37 insallah bulurum 😅 illa uyumlu olsunda demiyorum ama ozamanda daha cok kararsizlasiyorum
Hifaefraimm Aminegul doğrudur ben cocukluğumdan beridir koymak isterim hatta hifa hatunun hikayesini dinleyin okuyun internetten cok güzel rabbin bizede böyle hayırlı evşatlar versin inşallah
eeebruuu Aminegul Allah izin verirse kızım olacak ismi de NEFES olacak bir ömür annesiyle babasına nefes olsun diye 🤗🥰 bence Melike ismi kendi başına bile güzel canım
Mermaiddd Aminegul amin canım bende kararsız değildim ama isimler ya çok anlamsız ya demode yada dik harfli isim koyma diyorlar içinde a,e olsun yumuşak harf olursa karakterinide etkiler diolar o yüzden zorlanıyorum.
Neriman64 Aminegul aynen bende aynı şeyi düşünüyorum oğlumda da öyle yaptım şimdi kızıma hamileyim ismiEla olacak başına bi isim daha koyucam kulağına okuyucaz sadece ama başına isim bulamadık🙈🌸🌸