Aminegul Merhaba güzel anneler Ikinci kizimizi insallah aralikda kucagimiza alacağiz isim ariyorum ve karar veremiyorum birtürlü. Melike ismi nasil sizce ? Ve yanına ne koyabilirim
Seher_yakup_mercimek Aminegul bizimde aralıkta doğum bende karar veremedim kızımın ismine 🙄 şurda bekleyeyim
Berna0612 Aminegul bizimde ekimde inşallah bende halen karar veremedim Asya çağla zümra ahsen mine bunları düşünüyorum da hangisi olsun net karar vermedim 🙈🙈
Seraykrblt Aminegul bende Aralık başı gibi alacağım inşallah ismini Dalya koyucam🥰 bence Melike tek olarak güzel illede ikinci koyucaksanız Nur koyun iki isim de ağır olunca hoş durmuyor biraz tabiki sizin bileceğiniz birşey🥰
Aminegul Seher_yakup_mercimek Berna0612 Ikinciyi bulmak daha zormus arkadaslar 😊 düsün düsün en sonunda yine karar veremiyorum sonrada bu bebek isimsiz olacak herhalde diyorum. Ilk kizimda hemen bulmustuk Amine Gülfem Budna cok kararsizim
Hilall35 Aminegul bende yenu karar verdik Aybüke olacak allahin izni ile ama sonradan aklima geldi aymira da çok güzel cok isme bakınca insanin kafası karışıyor en iyisi cok fazla isme bakmadan karar verin yoksa çok zor oluyor 36 haftadayım yeni karar verdik 🙏
Aminegul seker55 ben yurt disinda yasiyorum canim okulda herhangi bir zorluk olmuyor cocuk istedigi ismi kullaniyor
Hanileanne Aminegul Melike çok eski bir isim sanki ? ben destina ya da tuana düşünüyorum henüz ikisi arasında karar veremedim
Aminegul Hanileanne evet beni yeni isimler nedense hic açmiyor. Sonucta onlarda bir zaman sonra eski olacak 😅
Aminegul Mermaiddd saglikla kucagimiza aliriz insallah aslinda hic kararsiz biri degilim ama bunda cok kararsiz kaldim nedense
seker55 Aminegul işte bundesiğim hani iki isim ise bence ikisi de kullanılmalı ama ya ailede ya okulda ya dışarıda herkes kafasına göre takılıyor kimse iki işimi söylemiyor nedense
Aminegul seker55 herkesin kendi düsüncesi. Benim kardesimin 2 ismi var birini aile ici digerini okulda ve resmi yerlerde kullaniyor. Illa nufusa yazilacak diyede birsey yok ama kulagina isim okutulurken 2 isim taraftariyim ben 😊
Mermaiddd Aminegul amin canım bende kararsız değildim ama isimler ya çok anlamsız ya demode yada dik harfli isim koyma diyorlar içinde a,e olsun yumuşak harf olursa karakterinide etkiler diolar o yüzden zorlanıyorum.
Neriman64 Aminegul aynen bende aynı şeyi düşünüyorum oğlumda da öyle yaptım şimdi kızıma hamileyim ismiEla olacak başına bi isim daha koyucam kulağına okuyucaz sadece ama başına isim bulamadık🙈🌸🌸
Busra37 Aminegul teşekkür ederim. Sırf uyumlu olsun bide aralarında kıskançlık olmasın diye çok uğraştım😅 inşaAllah sizde içinize sinen en güzel ismi bulursunuz 🌺