Nihal_04 Caglasenn benm de 2 gün kaldı inan ki aynı gün regl tarihimiz inşallah hayırlı sonuç alırız ben. 2 gün önce yaptım negatif çıktı akıntı ve kasık ağrım aşırı var benm
Caglasenn Nihal_04 ya çok sevindim hadi güzel haberler alırız inşallah kuzum haberleşelim mutlaka benim şuan kasık ağrım yok geçen haftalarda baya vardı yani bende belirti sıkça idrara çıkma hemen yorulma göğüs uçları ve çevresinde koyulaşma benler çıktı fazlasıyla durduk yere bugün beyaz akıntımı farkettim öncesinde geçen hafta su gibi akıntı geldi birde 🤷🏼♀️ Karnım ağırmıyor ama 🙄
Hilalkhrmn417 Caglasenn kesin test yaptırın ve direkt pozitif çıktığında ise hastaneye gidin hemen ultrasonla bakıyorlar keseyi görüyorsa kan tahlili yapmıyorlar
Caglasenn Hilalkhrmn417 evet kuzum biliyorum ama bir öncekinde öyle yapmıştım da çok ta ümitlenmek istemedim bekledim son 1 gün kaldı artık kuzum 😅
Nihal_04 Caglasenn ben bugün canım hiç uyumadım diyebilirim sık sık idrara çıkıyorum aşırı derecede ümitlenmk istemiyorum düşünmemeye çalışıyorum aynen kasık ağrısı ben 1 hafta çektim 2 gündür ağrımyr da bugün aşırı idrara çıktım
Hilalkhrmn417 Caglasenn bende dayanamıyorum böyle durumlarda aynı eczaneden test almaya utanıyordum artık 🤣 beyaz akıntı oluyor yine de neyse son 1gun daha sabır 🤗 hayırlısı olsun herşeyin 🥰😘
Sudegzm Benim de iki gün vardı adetime test yapmıştım.testin altına ışık tutarak bakın bana da bi yakınım demişti gebelik çok erkense bu şekilde belli oluyormus ben de öyle görmüştüm sonra kan testinde daha 3 haftalık olduğunu ogrenmistim.
Caglasenn Sudegzm AA ilk defa duydum bir bakayım canım benim hayırlı olsun rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin 🥰
Nihal_04 Caglasenn aynen valla üşüttüm desem yok bu kadar çıkmam imkansız üşütsem afedersin idrarm yanır. Lütfen yarın birbirimize haber edelim
Caglasenn Nihal_04 aynen kuzum valla bana bugün çok sıcak basıyor bir de beyaz akıntım da var hala🙄 ayyy son 1 😅
Nimet16 Caglasenn erken gebelik testi var al hemen cıkar benim reglime 7 gün vardı pozitif olduğumu testte gördüm senin gibiydi tm belirtiler
Caglasenn Nimet16 yaptım dün kuzum çıkmadı benim testlerde çıkmıyor belli bir süreye kadar galiba bir öncekinde de çıkmamıştı 🤷🏼♀️
Liyuzamom Caglasenn Bende de aynı bu şekildeydi adetim 4 gün geciktikten sonra yaptım pozitif çıktı canım
Caglasenn Liyuzamom aaa bakalım yarın Şafak günü anlıcaz olmazsam hemen gidicem yaptırıcaö kan testi kuzum