Omay0707 Caglasenn https://resimyukle.io/g/cdNzUMqMl0 2 defa yaptım böyle cıktı test bozuk yada dagıldı anlamadım diger kuru olanda sabah yapmıştım ufak bi cizgi görüyordum
cinardefnemoms Caglasenn belirtiler var gibi kahverengilesmeden tut akıntıya kadar inşallah vardır haber ver test yapınca 🥰
Caglasenn Omay0707 yaptım kuzum da çıkmadı birşey ama benim büyük ihtimalle idrardan çıkmıyor bir öncekinde de çıkmamıştı 🙄😅 bir Ümit yaptım ama kanda kesin çıkar da artık beklerim 1 ini sorun yok 😅
Adalina09 Caglasenn Bende beyaz akintidan şüphelenip test yapmıştım o şekilde öğrendim hamile.oldugumu
Ouzc Caglasenn benim de akıntım çok artmıştı. Göğüslerim sismisti adet olacağım gibi kasik ağrım olmuştu. Adet olacağım gün erken gebelik testinde hafif silik çizgi ile öğrendim. Allah nasip etsin sana da inşallah.
Nihal_04 Caglasenn benm de 2 gün kaldı inan ki aynı gün regl tarihimiz inşallah hayırlı sonuç alırız ben. 2 gün önce yaptım negatif çıktı akıntı ve kasık ağrım aşırı var benm
Omay0707 Alparslaninannesii hemen cıktı o kurumuş hali ama ilk yaptıgım anı da göndereyim https://resimyukle.io/r/8cIAvB3ZeS
Melekkiz_1 Bende adetime üç gün kala öğrendim kan tahlili ile belirtiler adet belirtisi gbiydi bende evde test yapmıştım çıkmamısdi