[silindi] [silindi] unutmadan sancıları takip etmeyi unutmayın ben sancıları yazdım da öyle anladım. Yoksa hâlâ evde bekliyordum ağrılarla 😅 benim 5 dakikada bir 10 saniye sürdü. Herkeste öyle mi bilmiyorum🤷🏻♀️
Mom54544 [silindi] Yok telaş etmiyorum uzandım geçmeye başladı gelirse diye takip ediyorum aklım orda ama tabi 😊
minikprensimmm123 Mom54544 Bugün benimkide yavaş hareket ediyor canım benim içimde hep gününü beklemeyecek erken gelecek gibi bir his var ya🤣
Mom54544 minikprensimmm123 valla his mis yok şu sıcakta yapış yapış hele bide arada bı nefesim daraliyo derin nefes alıyorum herkes soruyo nasılsın diye bilmiyorum yaşıyorum ama nasıl bilmiyorum diyorum 😂😂