Fatmazel evet ben de yalancı sancı falan sandım. Bir gece önceden başladı ve beni sabah 6ya kadar uyutmadı ama hâlâ ben anlamadım doğum başladığını ertesi gün yine sancılar gelip gelip gitti akşama doğru sancılar geldikçe ağlamaya başladım ne oluyor diye. Zaten nişan gelmişti bir iki gün önce. Sonra ağlamaya başladım anlamadım ya yalancı sancı sanıyorum birkaç damla kahverengi lekeler gördüm çamaşırda sonra bir damla kan lekesi de geldi. Ben hep suyum gelecek diye bekledim açıkçası 😂meğer herkeste öyle şarıl diye boşalan su olmayabilirmiş bende olmadı yani 😅😅sezaryen olacaktım zaten 3 gün sonra benimki beklemedi yavru kuşum. Muayeneler olundu vs ameliyata girdim. Sonra çok şükür sağlıkla aldım bebişimi kucağıma 🙏🏻Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻❤️