Berrasirin defalarca tüp bebek yaptırmış ve 5.de tutmuş biri olarak cevaplamak istedim. Tutunma belirtisi de olabilir, ama olmayabilir de. Lütfen bu söylediğimi negatiflik olarak algılamayın. Ama ben 5 kerede, bazısında birsürü belirti yaşadım, tamam tuttu inşallah dedim. Bazısında tek tük oldu. Ama negatif sonuçlandı. Sonuncusunda hiç belirtim olmadı diyebilirim, bu da tutmadı sanırım Allahım takdir senin dedim bekledim. Ve pozitifi gördük çok şükür.
Yani belirti aramamak gerekiyor arkadaşım. İnşallah hayırlısıyla pozitifi görürsünüz, sağlıklı bir evlada sahip olursunuz. Allah emeklerinizin karşılığını evlatla taçlandırır inşallah.. 🤲🏻