Zeynep_49 evet özel hastanede yaptım doğumu estetik dikiş yapıldı, depend kullandım hala kullanıyorum çok rahat ettim. Su torbası vs kullanmadım. Kıyafetleri 0-3 ay aldım büyük geldiler ama benim bebeklerim düşük kilolu doğdular. Süt sağma pompası mamajoo kullanıyorum, hatta şu an sağıyorum. Sağımı iyi