zehranurr balbocegim27 evet veriyorum zaten düşük kg ile doğdular biberondan aldığımız verimi maalesef memeden alamıyoruz. Şu an mama vermek zorundayım
zehranurr Ela532 asla hiçbir korkunçluk yaşamadım 😂 yaşanan ağrılar gebelikte yaşanan ağrılardan daha hafif daha sancısız yani
Dubletombikdoner Saglicakla büyüt inşallah❤🤭 uyku düzenleri nasıl ayni anda mi uyuyorlar yoksa farkli zamanlı mi kalkıp acikiyorlar 💕😁
zehranurr Dubletombikdoner amiin inşallah sende kuzunu sağlıkla sıhhatle büyüt inşallah🌸🌸♥️ İkisininde mama, uyku saatlerini oturtmaya çalıştım aynı anda mama aynı anda uyku yapınca günde 1 defa falan ayrı uyandıkları oluyor😍
Dubletombikdoner zehranurr ay ne kadar güzel 🤭daha dün esimle ikiz konusu konuştuk acaba biri susup biri agliyor digerini uyandırıyor mu diye bir konu geçmişti🤣sorayim dedim maşallah miniklere
Ela532 zehranurr ne güzel kavustun yavrularına ay ne güzel birsey ikiz annesi olmak tekrardan hayırlı olsun canım benim 🙈🥰
zehranurr Dubletombikdoner şimdi birbirlerinin sesine uyanmıyorlar ama ilerleyen aylarda uyanırlar sanırım 😂
ratatosk zehranurr 3.aydan sesleniyorum hala birbirlerinin ağlamasına uyanmıyorlar aksine kız ne zaman ağlasa oğlan uyuyakalıyor ninni gibi geliyor🙈
Bebisininannesi1202 zehranurr hamileliğinizde kaç kilo aldınız doğumdan sonra kaç kilo verdiniz bebişleri öpüyorum maşallah
zehranurr Bebisininannesi1202 hamileliğimde 4 kilo aldımda kaç kilo verdim bilmiyorum 😂 evde tartı yok bende merak ediyorum kaç kilo gitti en kısa zamanda öğrenip yazacağım 🌸