Akc42 valla canım şöyle anlatayım 1.cisi çalışıyorum hareket desen o biçim yemeye gelince sabah kahvaltı akşam yemek başka bi öğünüm olmuyor açıkmıyorumda akşamlarıda yemek çok ağır geldiği için genellikle meyve yoğurt sebze arada yemekte tabi ilk başlarda korkmuştum cocuk beslenmez diye ama allahtan yediğim herşey çocuğa gidiyor kilosu çok iyi dedi doktor ama bence en önemlisi hareket işten eve gelincede pek yerimde durmuyorum yoksa normalde bünye olarak kilo alan biriyim ama gebelikte olmadı tabi inşallah böyle devam eder bakalım son aylara doğru nasıl olcak :)