Mas0105 Adete 5 gün kala yaptığım test negatif. Sanırım kendimi çok dinliyorum hafif kasık ağrısı ve göğüs ucu hassasiyeti yaşıyorum. Bi ümitle test yaptım negatif. Sizce pozitife dönebilir mi birkaç gün sonra tekrarlasam?
Avakadolu Mas0105 evet ben de 4 gün kala iki tane erken gebelik testi yaptım biri negatif biri bozuk gibiydi adetim iki gün gecikince silik cikti
Sevimlianne_adayi Mas0105 Çatlamadan 12-14 gün sonra yap canım bence kimi insanda bir hafta önceden çıkar kiminde adet günü çıkar ne ümitlen ne de ümitlenme inşallah kalbinden gönlünden geçen olsun 🌸🌸
Aykem Mas0105 demekki cnm normalde 11-12 güne kadar cıkar derler yalancı pozitiflik diyorlardı. Benım arkadaşımın negatif cıkıp adet günü adet olmayınca yaptı pozitif cıktı
Aykem Mas0105 valla iğneden sonrası 3 gün bir gün ara birdün değerlemdirdim öyle başkada fazla değerlendirmedim. İçimden bir ses olmadı diyor. Hevesiö kaçto😂. Diğer ay soğan kürüne başlayacam
Mas0105 Aykem Ümitsiz olma canım yine de. Dua edelim. Ben iğneden sonra 3 gün üst üste değerlendirdim. Sonra 2 gün arar vermek zorunda kaldim. Insallah ikimizin de tutmuştur
Mas0105 Aykem kaçıncı çatlatma iğnen bu canım. Benim 2.olacak bu. Olmazsa aşılama mi yapsam biraz beklesem mi bilemedim