Bestfriendss44 Omay0707 gordum canim benimde boyleydi 1 hafta once adetimden 1 hafta sonra kan verdim beta 6697 cikti suan 10 haftalik hamisim♥️😊
Omay0707 Bestfriendss44 ya inşallah vardır bügün tekrar yaptım https://resimyukle.io/g/H91ujcGPqN bu şekilde gözüküyormu bilmiyodım ama testin markasnı araştırdım 100 değerden üstünü gösteriyormış erken gebelik degil yani sanırım o yüzden varla yok arası
Hen_817811 Omay0707 hayırlısı olsun inşallah vardır stres yapma adetini bekle diyeceğim ama insan sabırsızlanıyor benimde adetime 5 gün var dün test yaptım cikmadi hayırlısı olsun bakalım
Bestfriendss44 Omay0707 daha cok yeni canim adetin gecmesini bekle ozmaan emin olursun birde lupjuik diye bi marka var 5 tl onu al o net gosteriyo