Omay0707 inşallah hamilesindir. Sağlıklı gebeliktir. Ancak ben göremedim belki çıplak gözle görülebilir. Yumurtlamanın 7. Günü bende erken gebelik yaptım çok zor gözle görülen bir şey var gibiydi. 10. ve 12. Gün yaptım herhangi bir şey yoktu. Bir kaybım var. İnşallah isteyen herkese nasip etsin Rabbim 🙏