Günaydın canım anneler 🙋🏻♀️
Bugün tam 40+0 haftalık olduk. Cuma günü son kontrolde yine nst de 0 sancı, çatı muayenesinde de 0 açılma olduğu için bugüne sezaryen kararı verdik. 🥰 30 Ağustos Zafer Bayramı, bizim için ayrı bir bayram daha olacak, bugün biz oğluşumla kavuşacağız İnşallah.. 🤲🏻🥰 Çoooook heyecanlıyım, birazda korkuyorum. Dua edin olur mu benim için 🙏🏻 Bende doğum sırasında sizler için dua edeceğim 🌸💕