OktayEsenglBa Enis 5 dakika da bir belime sancı vuruyor ama suyum da gelmedi bekliyorum Hala bende evde
Nisanurr Fasulyeanne doktorum zaten bana 500 gram aşşağıya yada yukarıya oynayabilir çok takılma demişti
Fasulyeanne Nisanurr hadi bizim acımızı geçtim bebek için doğum esnasında sıkıntı olabilir allah korusun
Nisanurr Fasulyeanne tabi ki mesela benim oğlumun boynunda kordon vardı ve bana söylemedi salak doktorum ona rağmen normal doğurttu beni çok şükür bir sıkıntı olmadı ama doğum esnasında kordon sıkabilirdi boynunu
Fasulyeanne Nisanurr o yüzden bende daha fazla kilo almadan doğum yapma derdindeyim.ama 4 e yaklaşırsa daha fazla sanırım normal doğum hayal olacak.sezeryenden cidden korkuyorum😳
Enis Fasulyeanne 3.093 gr dedi geçen hafta ama doğumhaneye çıktığımda ordaki ultrasonda 3.672 gr çıktı değişiyor 400 500 gr aşağı yukarı farkeder diyorlar o yüzden 3.200 gibi düşünüyorum bende 3.672yi baz alarak bakalım bugün ne diyecek
Gmzens Fasulyeanne canım benmde durumum senin gibi ne sancım var ne bi doğum belirtisi iyice kilo alırsa normal doğm olmaz dedi doktorum acaba size doktorunuz mu önerdi suniyle doğum başlatalım diye
Fasulyeanne Gmzens cumaya kadar bekleyelim sonra çaresine bakarız falan dedi suniyi önericek büyük ihtimal
Esramine Fasulyeanne 1 cm vardi acilma sabah 7 de verildi gece 11 06 Doğdu ama cekilcek gbi degil suni sanci