Zagrozunannesi Fasulyeanne ben dün yaptım suni sancıyla dogumumu😊10:20 gece aldım suni sancıyı 4:20 ye kadar doğurdum ama 4 cm açılmam vardı ılk başta 2ydi sonra 4 sonra 9 oldu ve dogurdum😊
Esramine Fasulyeanne 1 cm vardi acilma sabah 7 de verildi gece 11 06 Doğdu ama cekilcek gbi degil suni sanci
Fasulyeanne Zagrozunannesi benim şuan hiç yok bebekte iri sanırım cuma günü suni deniycez kafamda deli sorular
Enis Fasulyeanne benimde 1 cm açıklığım var 35+2den beri bugün suni sancıyla başlatacak doktor doğumu bebeğimin suyu fazla olduğu için beklemeyiz 40-41 haftayı dedi geçen hafta ki kontrolümde rabbim kolaylıkla doğum yapmamızı nasip etsin :(
Fasulyeanne Nisanurr benim şuan hiç açıklığım yok normal yapabilmek için bebek daha fazla kilo almaması için cuma günü suni deneyebiliriz😔🙄
Gmzens Fasulyeanne canım benmde durumum senin gibi ne sancım var ne bi doğum belirtisi iyice kilo alırsa normal doğm olmaz dedi doktorum acaba size doktorunuz mu önerdi suniyle doğum başlatalım diye
Enis OktayEsenglBa bizde bugün 39+2yiz kızımın suyu fazla olmasaydı beklerdik bizde bugün yatışım yapılacak yüksek ihtimal suni sancıyla başlatacaklar doğumu
OktayEsenglBa Enis 5 dakika da bir belime sancı vuruyor ama suyum da gelmedi bekliyorum Hala bende evde
Enis Fasulyeanne 3.093 gr dedi geçen hafta ama doğumhaneye çıktığımda ordaki ultrasonda 3.672 gr çıktı değişiyor 400 500 gr aşağı yukarı farkeder diyorlar o yüzden 3.200 gibi düşünüyorum bende 3.672yi baz alarak bakalım bugün ne diyecek
Nisanurr Fasulyeanne doktorum zaten bana 500 gram aşşağıya yada yukarıya oynayabilir çok takılma demişti