Fatmanureser 29+5 canım arada çok hafif bel kaşık da adet olacakmış hissi oluyo az ama hafif kayboluyo
Pilates yapıyorum yürüyüş yapıyorum egzersiz esneme hareketleri yapıyorum inslh sağlıkla kucağımiza alırız kolay doğum olur hepimizi. İnşallah ben normal doğum isdiyorum rabbim inşallah nasip eder oğlum ♂️ adı Muhammed Mustafa koydu eşim 😍 adı gibi olsun peygamber efendimiz gibi ahlaklı olsun
Yusuf peygamberimiz gibi yakışıklı olsun🥰❤️😍