ENK Omay0707 bende boş gebelik yaşadım 2.5 aylıkken boş oldugunu farkettiler cok alismistim uzuldum bu tür seyler çok zor ama kotunun kotusu var bunada sukur Allahın bi bildigi vardir ki nasip etmedi insallah hepimiz gebeyizdir 😇
ENK Bsrazynp11 insallah canım aynen öyle ne guzel söyledin hayırlı haberlerle gelelim buraya inşallah
Mom433 Bsrazynp11 öyle diyodum kuzum valla başka türlüsü insana kötü yapıyor benim gibi yaşayanlar kucağına aldı burda eski kullaniciyim benimde nasibimin zamanı var demekki 🤲
Bsrazynp11 Mom433 tabi cnm rabbim sanada banada nasip eder tez zamnda gülüm cok dua edelim birbirimize ya🤲
ENK Bfduam korunmayi bıraktığım ay hamile kaldım yani o ay yumurtalama hesaplamiyordum 2 gunde bir iliskiye giriyorduk illa denk gelmistir yumurtalamaya ama bat 1 şubattaydı ben 24 ocak test yapmıştım
cnn34 Bsrazynp11 4 ekim 🥰 bu ay memleketteydım hiç dikkat edemedim doğru düzgün ilişki olmadı hatta. hayırlısı💜
Bsrazynp11 cnn34 aynen kiz olacagi varsa oluyo inan tek ilişkiyle hamile kalanlari bile tanidim rabbim nasip edince oluyo ya
Asil28 Bsrazynp11 benimde bat 6 Eylül. Yumurtlamanın üzerine 12 gün geçti bugün test yaptım negatif bu ayda ümidim yok 😢
Asil28 Bsrazynp11 hayırlısı olsun inşallah kasıklarda ağrı var ve mide bulantısı oluyor gibi. İlk gebeliğimi kaybettim. Onda da bu şekildeydi belirtilerim. Ancak yumurtlamadan 11 gün sonra test yaptığımda pozitif çıkmıştı.