Kızlar 39 haftalık hamileyim ve benim de çok ağrılarım vardı ki en başından beri tek işe yarayan şey bacağınızın arasına yüksek bir yastık koyun kalçanızın yükünü alıyor inanılmaz rahatlatıyor🥲 yan yatıp bacak aranıza bir tane daha yastık koyun ve deriiiin uykulara dalın çok iyiii bende tek işe yarayan şey buu