Ben 34 haftalık gebeyim arkadaşlar ve sürekli bel ağrısı çekiyorum hamile kalmadan önce de ağrıyordu belim hatta bel ağrım nedeni ile bazen sağ bazen sol bacağımın üzerinde duramıyor eşimden veya evde olan birinden destek alarak yürüyebiliyordum 34 haftalık gebeyim şuan hala o sıkıntılarım var yanı sıra ayakta kalınca yatınca oturunca her an ağrının ne zaman gireceği belli olmuyor bilmiyorum bu bel ile nasıl doğum yapacağım ama ben bu ana kadar hep ağrı çektim inşallah sizler benim kadar ağır atlatmayıp benim durumumda olanlar var ise de nelerle çözüm bulduklarını yazarlarsa çok memnun olurum 😊