Zehraaaaaaaaaaa SerraveAnnesii benm de 6 eylül de ikili testim. Evet ilk sayılır ocak ayında bi düşük yapmıştım
SerraveAnnesii Zehraaaaaaaaaaa Ay ikili test günümüz de aynı 😂😂 sağlıkla kucağımıza alırız insallah 💞
SerraveAnnesii Snggnc2101 Ay iki kız iki erkek diyen oldu şuan galiba acaba neye göre belli oluyor keseden nasıl anlaşılıyor 😂🤷🏻♀️