SerraveAnnesii Arkadaşlar merhaba keseden cinsiyet tahmini yapabilenler varsa bakabilir mi bu ultrasonda 10+2 haftalığız 🙈🙊 https://www.hizliresim.com/5ttefey
SerraveAnnesii yigitegenin_annesi evet daha küçük ama sabırsızım çok şimdi 11 haftalığız haftaya ikili test var sonuçlardan sonra gidicem doktoruma ozaman belki belli olur ama bekleyemiyorum😂
Zehraaaaaaaaaaa SerraveAnnesii doktora sordum daha erken dedi söylemedi :) bnm hiç bi bilgim yok tahmin de bulunamıyorum ☺️
SerraveAnnesii Zehraaaaaaaaaaa işte bende yazdım ama sildim emin olamadığım için ama bana erkek gibi geldi hayırlısı olsun sağlıklı olsun yavrularımız 🥰
SerraveAnnesii Zehraaaaaaaaaaa Evet bakalım 6 Eylül de ikili testim var ozaman tam 12 haftalık oluyoruz çok çabuk değişiyorlar ya şaşırıp kalıyorum 🙈 ilk gebeliğiniz mi ?
Zehraaaaaaaaaaa SerraveAnnesii benm de 6 eylül de ikili testim. Evet ilk sayılır ocak ayında bi düşük yapmıştım