Polyannaa123 Vahidesen_26 evet gerçekten çok zor ya özel de şimdiye kadar hiç böyle bir sıkıntı yaşamamıştık. Devlette randevu bulmak baya zor
Ysmmmnn Polyannaa123 vallahi her dk girip bakmaktan başka çare yok şu saatte açıyolar diyemem ben her dk bakyrm
Ahsenn11 Polyannaa123 Polyannaa123 devlet hastaneleri 32. haftadan sonra randevusuz almak zorunda. Her devlet hastanesi için geçerli. Ben 32 yi geçtigim gibi randevusuz gittim ve her seferinde nst ve ardından muayeneye hemen girebildim
Ahsenn11 Polyannaa123 oralarda da geçerli olması lazım. Tıp ta randevusuz gittim bir kerelik. Aldılar. Muhtemelen şehir hastanelerinde De öyledir ☺️
elisa123 Polyannaa123 sekreter vermiyor zaten randevu merkezi diye bir yer vardı oradan gidip sıra numarası isteyin bizim burdaki hastane de böyle inşallah sizinde yormadan verirler