Kızlar bende 22+6 haftadayım sormak istediğim birşey var ben en son mayıs ayı sonunda test yaptırdım kan değerlerim vs için. Sonra taşındım dr değiştirdim vs. Eski doktorumun önerdiği d ve omega 3 vitaminlerini kullanıyorum. En son detaylıya girdim kendi doktorumda tekrar 26. Haftada gelmemi söyledi. Siz bu kan değerlerinize ne kadar sürede baktırıyorsunuz. Bu şeker yüklemesi vs kacıncı haftada yapılması gerekiyor. Kafamda deli sorular valla. Acaba diyorum bi sağlık ocagına gidip kan değerlerime baktırıp doktoruma wp den yollasam mı? Demir vs eksikliğim var mıdır kullanmam gereken vitamin vs diye. Uzun oldu kusura bakmayın😀