kirpapatyasi4 34 haftalık hamileyim kızlar ve magnezyum kullanımina rağmen kasılmalarim oluyor kullananlarda bu durum varmi
bilnazo68o kirpapatyasi4 magnezyum kullandım ama faydasını görmedim gibi. Magosit ti. Daha proluton iğne vurdurduğıö halde haftada 1 o kasılmalar geçmiyor 34 haftayı bizde 😑😑
UmayGul kirpapatyasi4 evet bende de oluyor hatta ikiye cikardik magnezyumu gunde iki tanede maden suyu iciyorum yine olmuyor
Sita3434 kirpapatyasi4 34. Hafta kasılmalar icin normal hafta erken değil doktor bana artık cok normal dedi
Palet kirpapatyasi4 bende magosit kullanıyorum günde bitane. Günde bikaç kez karnım sertleşiyor top gibi oluyor ve rahatsız edici oluyor bu neyle ilgili bilen var mı
kirpapatyasi4 UmayGul Ben günde 1 kere kullanıyorum ama ona rağmen bacak ağrılarım filan geçmiyor az geliyor sanırım anlayamadim
bilnazo68o kirpapatyasi4 onu hiç kullanmadım yuvarlak olan da var bende calciday diye içemiyorum midemi bulandırıyor 😑 benimde ayak parmaklarıma giriyor kramp zor toparlıyorum. Kasılma benim erken haftalardan beri var
UmayGul kirpapatyasi4 doktora sor belki ikiye cikarirlar senin magnezyumuda ve doktorun kasilmalardan haberi var mi onun icinde ekstra bir sey verir belki
kirpapatyasi4 bilnazo68o benimde aynı canım erken haftalardan beri var ama o zamanlar içince ağrı geçiyordu şimdi geçmiyor benim içtiğim limonataya benziyor seviyorum
kirpapatyasi4 Sita3434 Benim ilk doğumum erken oldu . Bu aralarda bebek çok hareketli maşallah ama bazen cikivercekmis gibi korkutuyor beni
UmayGul kirpapatyasi4 doktor bana haftaya gel dedi cuma gunu gidicem halen gecmezse ilac yazacakmis kasilma ve erken dogum olmasin diye o yuzden sordum haberi var mi doktorun diye
Sita3434 kirpapatyasi4 canım bana doktor cok normal dedi benim de sayıca fazla 34. Hafta dolunca doğumu durdurmaya gerek bile duymuyoruz dedi yani bir sıkıntı olmaz insallah merak etme çoğu bitti
Zeyyyn kirpapatyasi4 kasılmaları engellemese ağrılarımı alıyor gerçekten içmezsem yürüyemiyorum yaşlı teyzeler gibi sanki kireçlenmiş gibi oluyorum
UmayGul bahtnurr1 benimki sertlesiyor surekli sert doktor kasilman var dedi sancim bile olmus anlamamisim ilk gebeligim benimde cozmeye calisiyorum🤦
sibelbysll kirpapatyasi4 evet bende de magnezyum normal olmasına rağmen kasılmalar oldu kendliğinden geçti spnra bilmiyorum neden
portakalcice Benim de 35.hafta magnezyum icmeme rağmen kasılmalarım oluyor. Eğer çok ayakta kaldıysam , iş yaptıysam daha çok oluyor. Günü dinlenerek gecirdiysem karnım gayet yumuşak kasılma sıfır. Kendinizi dinlendirin bir de o şekilde deneyin
kirpapatyasi4 portakalcice Canım iş yapmiyorum pek günlük işler dışında ama bı kızım daha var onu tuvalete alstrdim sürekli tuvalete götürüyorum aslında yoruluyorum yani iş yapmasamda zaten sürekli bı halsizlik