gizzemozturk Merhaba anneler☺️ Elazığ’da hastanelerde Doğum fiyatlarını bilen var mı 🤔 Medical park fiyatta uçuşa geçmiş de😁😁
Mervemir gizzemozturk aynen bende Elazığ Medicalpark gidiyorum çok çok fazla sanırım hayat hastesi normal 500 Sezeryan 1000
oznursrm gizzemozturk medicalparkta ne kadar canım ?Doktoruna görede değişit sanırım fethi bey nasıl acaba?
Gudigudi gizzemozturk anadoluda deniz beye gidiyordum 1800 demisti sezaryene. Ebeler dogum yaptirirsa 500mus doktor normal dogum yaptirirsa 1000civari biseydi tam hatirlamiyorum. Eskisehire ailemin yanina geldim burda dogum yapicam 3500 vericem 😣😣
Alyamelekeren Mervemir canım hayat hastanesi normal ebe yaparsa 500 doktor yaparsa 1200 sezaryen 1500
gizzemozturk Alyamelekeren ay hadi bakalım sağlıkla al kucağına inşallah ☺️ Medicale göre çok iyiymiş fiyatlar☺️
Mervemir Alyamelekeren hangi doktor takibiniz de mi orda devam ediyordu hayırlısı ile kucağınıza alın yavrunuzu 😘😘❤️❤️
melektb Anadoluda ebeyle normal dogum 500 doktor ile normal dogum 1000 sezeryan dogum 1350 dediler ben sordugumda
melektb gizzemozturk medicale gore cok cok uygun 50 muayne ucreti mesela doktorlari da cok ilgili iyi ben gülşen hanima gidiyorum tavsiye ederim herkese 😊
oznursrm gizzemozturk bende bingöldeyım elazığa gelıcektım ama vazgectım.Memlekette yapıacağım ınsallah dogumumu kontrollere burda bır doktoru tercıh edıyorum.
gizzemozturk oznursrm fethi beye gidiyorum çok ilgili bi doktor çok güler yüzlü ama Doğum fiyatları aynı galiba hepsinin de 2570 lira☺️
gizzemozturk melektb sağol canım bütçemizi zorlarsa oraya giderim artık Doğuma da çok bişey kalmadı aslında değiştirmek de istemiyorum ama hem muayene ücretlerini de artırmışlar yine☺️
Glcn gizzemozturk bildiğim kadarıyla bu fiyata anestezi dahil ama hangi anestezi şekli olduğu hakkında bilginiz var mı acaba ?
oznursrm Fethı beye gebelık öncesınde bende gıttım gercekten ıyı bır doktor canım.Amin inşallah saglıcakla buyur bebeklerımız ve kucagımıza alacagımız gunler gelır ıns.Benım eşim kayserıde dogum yapmamı ıstıyor bakalım ıns ordada ıyı bır doktor buldum.Gidip görüşeceğim.☺️❤️
gizzemozturk Gudigudi orası daha da pahalımış galiba bebişin en büyük masrafları doğum ☺️ Yine de önemli olan bebişlerin sağlıklı 🤗🤗 onlara herşey feda olsun ☺️