Bende 24 haftalığım önüme ayna koyup yapmaya çalışıyorum işte 😂😂 hastalıktan dolayı da kuaföre gitmek istemiyorum açıkçası benim bi arkadaşım ilk hamileliğindede ikinci hamileliğindede tüy dökücü krem kullanıyomuş hiç bişi olmadı dedi ama tabi ben korktum açıkçası 3 aydan sonra kullanmaya başlamış ama ağda daha iyi gibi temiz oluyo enazından