Gamzeee__ vallaha benim dr biraz pinpirik herşeyi uç ayrıntılara kadar düşünüyor babam ve tarafı şeker hastası benim birazda kilom fazla o yüzden dr bana 2 kere yaptı bu yüklemeden 75gr lik yaptı 2.sini 25.haftamda oldum ikiside temiz çıktı sorun yok ama söyle diyim eğer sende şeker varsa ve sana ona göre bir tedavi uygulanmzsa diyet insülin vs sende ki şeker çocuğa da geçicek ve çocuk sağlıklız bir şekilde anne karnında kilo alımına baslayip sisicek buda doğum zamanı doğum şekli ve çocukta gelisiminde sıkıntılara yol açabilir benim dr umun hem söylediği bu hem araştırdığımdan çıkan sonuç bu bende çok düşündüm bunu ama yaptırdım gebelikte çıkan şeker kendiliğinden sonradan kayboluyormuş bu arada ve eğer yaptırmak istemiyorsan her gün mü 2 günde bir mi ne gidip hem ac hem tok devamli 1 ay boyunca kan verip şekerini olcturmen gerekiyormus kimiside yaptırmıyor bişeyde olmuyor ama risk edilecek bir durum mu kendin iyi düşün karar ver derim🌸