Gamzeee__ Bende 26. Haftadayim. Dun tokluk sekeri için kan verdim sadece o kadar. Yükleme istemedi dr.um. ailede seker hastalığı var mi dedi. Yok dedim. Tamam o zaman gerek yok dedi.
İlk gebeliği de de sadece açlık ve tokluk şekeri baktırdığım. O zaman ki dr um istemişti ben istemiyorum dedim ve o zaman sadece açlık tokluk bakalım demisti. Normal seviyede çıktı zaten. Şimdide öyledir eminim.
Gereksiz yere yükleme niye yaptırayım ki. Bu benim görüşüm tabii 🥰