Merhaba arkadaşlar, 38+1 haftalık gebeyim daha öncede başlık açmıştım burada hpv hakkında herhangi bir test yapılmadı cildiyle doktoru hpv dedi şuanki doktoruma söyledim aldara krem verdi kullandım çok az da olsa azalmayı farkettim ama bıraktırdı tamamen geçmeyince çünkü temiz tutmam gerekliymiş orayı. Konu sezaryen mi normal mi yapmalıyım açıkçası sezaryenden çok korkuyorum doktorum da bana bırakıyor seçimi sizce ne yapmalıyım ? Günlerdir düşünmekten psikolojim bozuldu lütfen yardımcı olun🙏