Aysenurctn32 Hastanede sekreter ilk bebeğin mi dedi evet dedim sonunu bekler o zaman dedi. İlk doğum olup 38 de falan sancı su nişan gelen var mı?
Aysenurctn32 Ysmmmnn sabırsız biriyim zorunlu sezeryan olucam ama 39 u beklerim diyor doktorum normalde 38 de alıyor çoğu doktor
Gkc92 Aysenurctn32 benim de öyle zorunlu sezaryen olcak durumum da riskli doktor 39 a kadar beklicekmiş. Salı günü gidip 9 Eylül için gün alcam kabul eder umarım
Gkc92 Aysenurctn32 maşallah ben 36+3 üm 2600 kilo henüz en azından bi 3 kilo olsa doğuma kadar fena olmazdı
Aysenurctn32 Gkc92 40 haftayı beklerse 3 kiloyu geçersiniz diye düşünüyorum yeğenimin annesi şeker hastası o yüzden iri bi bebek oldu
Bsrakya Ilk gebeliğim 40+3 hala tık yok. Ve 40+4te salı günü suni sanciyla doğum gerçekleştircez kendiliğinden geleceği yok 🤷♀️
Aysenurctn32 Bsrakya Ben sezeryan olucam ama daha erken su nişan falan gelirse erken alırız dedi ama sanmıyorum çünkü çocuk makat geliş şuan uzun süredir de böyle düzeleceğini sanmıyorum
Aysenurctn32 kubratskya_ Benim sezeryan olmasa bende beklerdim sanırım o zamana kadar zaten ters duruyor şuan