Seda9507 yyagmurrr aynı şeyleri yaşıyoruz bende 00.00 itibari ile 19+2 oldum sizin gibiyim gaz mı anlayamıyorum 😊
yyagmurrr Seda9507 yaaa aynı gündeyiz 😬😬 doktor gaz değil o dedi ama bende hla inanamıyorum 😀 bu arada cinsiyetini öğrenebildiniz mi ?
Duyguckrky ilknurarss2801 ilk zaman pıt pıt atıyordu sanki bende erken hissettim ilk gebelik şuan 34 hafta maşallah hiç durmuyor nefesi zor aliyorum mideye baskı yapıyor vs vs merak etme yani büyüdükçe olucak son zamanlar daha zor gibi geldi bana 😁🤗😉