Annenaz benimde ilk gebeligim, hatta 19.haftada burada yazmıştım neden hissetmiyorum diye..21,22 yi bulur dedi herkes ve 21.haftamdan itibaren masallah kıpır kıpır oğluşum.. simdilerde sert tekmeler atiyor bana,33+4 um şu an😊😊🤲🤲 saglikla gelsinler hepsi😍🤲