blueberyy00 Sevcan_ylcn 7 haftamız bitmek üzere benimde bugün ekstrem bir şekilde kassik ağrım var bende korkuyorum lekelenme yok ama geçmezse acile giderim belki daha önce kayıplarim var tedirginim
Sevcan_ylcn blueberyy00 cnm kesinlikle aksatma bugün yarın deme gece olsa bile acile git sonra doktora yine bakinirsin
busra0721 blueberyy00 Bana da aynı ilacı verdi ama fayda etmedi pazartesi yine gidecem hastaneye bakalım ne yapacak
blueberyy00 busra0721 bende de çok az etkiledi ama gün geçtikçe o etkiside kalmayacakmis gibi geliyor
Sevcan_ylcn zehracal cnm valla hani lekelenme aslinda bezen normal bazen düşük tehdidi olabilir bnm de bir kez düşüğüm olduğu için bana progesteron verdi yani düşük önleyici
Sevcan_ylcn zehracal bnm hiç ağrılarım yoktu mide bulantım kesilmişti tamamen çok afedersin kahverengi lekelenmelerim vardı doktor bakar bakmaz düşük tehlikesi dedi ve 4gun sonra düşük yaptım 2aylik +6 günlüktü
busra0721 blueberyy00 Benim rahimde miyom da var onun için ilaç pek kullanamıyorum ondan da olabilir doktor dedi
blueberyy00 Sevcan_ylcn geçmezse öyle yapacam lekelenme yok diye ilgilenmezlerse diye çekiniyorjm ama daha önceki kayiplarimi anlatirsam bakarlar belki elimde değil böyle agrimiyordu hiç çünkü
Semaasahra07 Sevcan_ylcn gittim kalp atışınıda duydum kalp atışını duymadan bigün önce kanamam oldu doktor düşük tehlikesi diye iki tane iğne verdi onları vuruldum kanamam olmadı ama doktor bide dedi polip var dedi onunla ilgili bişey demedi bende bilmiyorum şuan ne oldu nasıl oldu
Sevcan_ylcn Semaasahra07 hm küçük polipse düşüğe neden olmaz çünkü iyi huylular büyük polipse zararlıdır doktor demedimi birşey
gizzzy35 4+3 hamileyim. Kasık ağrım oluyor ara ara ve sol bacağım ağrıyor bir de bel ağrısı. Bunlar normal mi? Daha önce bir düşüğüm var 3 sene önce. Çok tedirginim