Sevcan_ylcn Çok sancılarım var baş dönmesi ayakta kalamiyorum Bir kez düşük yaptım bu ilk hamileliğim
Semaasahra07 Sevcan_ylcn bende 7 haftalık ama hiçbir belirti yok bazen midem sıkışıyor hiçbişey yiyemiyorum onun dışında herşey normal olmamış gibi bazen korkuyorm yokmu acaba diye
gamzosgamzos Sevcan_ylcn 6+4 ten selam benimde agrilarım çok 5.hsftadan beri sadece meyve yiyebiliyorum ac geziyorum resmen 😔 yinede sonsuzca şükürler olsun Rabbime 😍
blueberyy00 Sevcan_ylcn 7 haftamız bitmek üzere benimde bugün ekstrem bir şekilde kassik ağrım var bende korkuyorum lekelenme yok ama geçmezse acile giderim belki daha önce kayıplarim var tedirginim
Sevcan_ylcn gamzosgamzos ben meyve bile tuketemiyorum mide bulantısı çok var Allah hepimize yardımcısı olsun
zehracal gamzosgamzos ben 6+5 hamileyim kasık ağrım ve kahverengi lekelenmem var sende de oldumu lekelenme faln 4 gündür devam ediyor
Semaasahra07 Sevcan_ylcn gittim kalp atışınıda duydum kalp atışını duymadan bigün önce kanamam oldu doktor düşük tehlikesi diye iki tane iğne verdi onları vuruldum kanamam olmadı ama doktor bide dedi polip var dedi onunla ilgili bişey demedi bende bilmiyorum şuan ne oldu nasıl oldu
gamzosgamzos zehracal yok canım olmadı ama arkdasimin olmustu baslarda baya uzun surdu simdi dogumu yakin cogu hamile yasiyor bu durumu endise etme bol bol dinlen ilaclarini duzenli kullan doktor verdiyse Allahın izniyle birsey olmaz
Gunay27 zehracal bendede oldu çox ayakda kalma aşırı akıntı yoksa korkma normal bende de bazen geliyor
zehracal dilak evet dün gece gittim düşük tehdidi dedi o yüzden progestan düşük önleyici ilaç verdı, siz gittiniz mi doktora
busra0721 Bende 7 hafataligim artık ölecem bu mide bulantisindan bütün kokulardan rahatsız oluyorum af edersiniz o kadar kusuyorum artik kan hep ne yiyebiliyorum ne bişey
Sevcan_ylcn busra0721 bende dün çok afedersin 11defa kustum hiç birşey yemeden üstelik bayıldım hastaneye gittim serum verdi bulantı ve sancı için çok iyi geldi çok kotuysen serum tak iyi gelir hamilelik serumu iste doktordan
blueberyy00 busra0721 hastaneye gitmedinizmi ben de kusma yoktu ama bulantı çok artmıştı prilam verdi gece yatarken iki tane içiyorum azda olsa fayda etti
zehracal Sevcan_ylcn dün gece gittim kese görünüyor dedi, lekelenme düşük tehdidi demek dedi, o yüzden ilaç verdi onu kullanıyorum
Sevcan_ylcn zehracal cnm valla hani lekelenme aslinda bezen normal bazen düşük tehdidi olabilir bnm de bir kez düşüğüm olduğu için bana progesteron verdi yani düşük önleyici
Sevcan_ylcn zehracal bnm hiç ağrılarım yoktu mide bulantım kesilmişti tamamen çok afedersin kahverengi lekelenmelerim vardı doktor bakar bakmaz düşük tehlikesi dedi ve 4gun sonra düşük yaptım 2aylik +6 günlüktü
GulcanYvz 6+4 göz kararması ve kasıklara ani iğne batmaları yaşıyorum 4 gün önce gittim sadece kese vardı bebek oluşmamıştı benim pek umudum yok
busra0721 blueberyy00 Bana da aynı ilacı verdi ama fayda etmedi pazartesi yine gidecem hastaneye bakalım ne yapacak